سامانه و نرم افزار هوشمند سازی املاک توسط یک مرکز دانش بنیان و راهبری و هدایت مرکز مشاوره ISOKIA و دکتر کا شانی کیا

خبریجات-این نرم افزار با هدف ارتقاء سطح کیفی دفاتر املاک طراحی و تولید گردیده است . ایجاد یک سیستم یکپارچه اطلاعاتی و سازماندهی آن و نیز ایجاد شبکه گسترده فروش و بازاریابی دغدغه مدیران ارشد هر سازمان میباشد از اینرو گروه نرم افزاری پایش سعی کرده تا حد امکان با استفاده از نظریات و ایده های اساتید برجسته حوزه املاک و دلالی نوین ، آنرا پیاده سازی و در اختیار دفاتر املاک قرار دهد.

بخش های نرم افزار شامل :

 مدیریت اطلاعات املاک (DRM) ؛
این نرم افزار این امکان را به کاربر میدهد تا اطلاعات ملکی بدست آورده را از قالب دست نویس و سنتی خارج کرده و با ثبت تخصصی آن بتواند در زمانهای مختلف نیز به آنها دسترسی داشته باشد . همچنین میتواند این اطلاعات را ویرایش ، بایگانی و چاپ کند.ضمنا با قابلیت یادآوری هوشمند تاریخ آپدیت فایل را تعیین کند.

 مدیریت بر عملکرد سازمان فروش

از مسائل مهم هر سازمان ، کنترل و نظارت بر عملکرد تیم فروش میباشد ، این امر تضمین کننده موفقیت و تعیین کننده راندمان آن سازمان به حساب میاد ، نرم افزار پایش با قابلیت تعریف کاربران ، عملکرد آنها را گزارش گیری میکند و با تعیین سطح دسترسی کنترل دقیق تری رو آن خواهد داشت .

 الگوریتم مقایسه 

نرم افزار پایش با ایجاد تکنیک های علمی و عملی هوشمند ، سیستم انطباق سازی را ایجاد کرده است ، بدینگونه که بعد ثبت مشخصات خریدار در سامانه ، نرم افزار شروع به مقایسه آن با موارد جاری کرده و با استفاده از الگوریتم های تعریف شده ، بهترین گزینه را با میزان درصد انطباق به کاربر اعلام میکند.

قابلیت ارسال پیامک هدفمند  

این بخش در قالب ارسال پیامک اطلاع رسانی ، باعث ایجاد ارتباط مستمر با مشتری خواهد شد بصورتی که مشتری تا زمان حصول نتیجه نهایی ، در جریان روند عملیات خدمات دریافتی قرار میگیرد.

 مدیریت تبلیغات مجازی

در این قسمت هدف ، ایجاد برندینگ و معرفی املاک ثبت شده در نرم افزار میباشد ، بصورتی که کلیه روشهای مرسوم در تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی ، به نرم افزار متصل میگردد و عملیات تبلیغات در این فضا را بصورت اتوماتیک و هوشمند بدون هزینه های جانبی شامل اپراتور و ... را انجام میدهد که شامل وبسایت ، ربات ، کانال تلگرام و اپلیکیشن میشود. این فرآیند دفاتر املاک را از هزینه های تبلیغات در سایتهای تبلیغاتی مانند دیوار و شیپور و ... منفعل میکند.

 مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛

بسته نرم افزاری پایش با ایجاد بستر مناسب ارتباطی و ایجاد شبکه داخلی فروش با استفاده روشهای حال حاضر ، ضمن ایجاد ارتباط مستمر با مشتری ، باعث ایجاد سازمان فروش یکپارچه با راندمان بالا خواهد شد ، از اینرو این روند منجر به کاهش هزینه ها و نیز افزایش درآمد مشاورین املاک و صاحب بنگاه خواهد شد .

  www.isokia.com - www.kashanikia.com

این مقاله را به اشتراک بگذارید

لینک خبر:



درباره نویسنده

khabarijat

Email این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ارسال نظر

فیلدهای اجباری را تکمیل نمایید

درباره ما

درباه ما

تبلیغات

اشتراک در خبرنامه

Top