جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استقبال عمومی در دور دوم انتخابات بیشتر از دور اول

معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی استقبال مردم در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: اقبال عمومی در دور دوم بیش از دور اول است و خوشبختانه از ساعت ۸صبح که آغاز انتخابات بود با هیچ مشکلی امنیتی روبرو نشدیم.
به گزارش خبریجات، سید هادی طباطبایی افزود: با توجه به تمهیداتی که اتخاذ شد و مانور آن نیز برگزار شده است در کلیه شعب برنامه ریزی شد تا زمان اخذ رای ۳دقیقه طول کشیده شود.
وی با اشاره به اینکه اعضای متولی در شعب باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشندخاطر نشان کرد: داشتن شناسنامه و کارت ملی برای احراز هویت رای دهندگان اجباری است و مدرک شناسایی دیگر قابلیت برای رای دادن وجود ندارد
وی اضافه کرد: ۳۵۰۰نفر از نمایندگان نامزدها درشعب اخذ رای حضور دارند و روند رای گیری و پایان زمان رای گیری را رصد خواهند کرد همچنین تا زمان بستن صندق های رای و شمارش آرا و تهیه صورتجلسه حضور خواهند داشت و چنانچه به هر کدام از مراحل اعتراض داشته باشند صندوق محل اعتراض جزو آمار تا زمان رسیدگی به شکایت آمار آن اعلام نخواهد شد.


طباطبایی درباره زمان اخذ رای گفت: رای گیری از ساعت۸صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ادامه دارد که البته احتمال تمدید زمان رای گیری با نظر وزیر کشور وجود دارد.
رییس ستاد انتخابات در خراسان رضوی در خصوص مرحله بررسی آرا گفت: در هنگام شمارش آرا آمارها وارد سامانه و پرینت گرفت میشود و سپس با حضور نمایندگان فرماندار،شورای نگهبان و نماینده نامزدها صورت جلسه تهیه و تایید نهایی آرا تحویل فرمانداری برای اعلام رای نهایی خواهد شد.

مجید خروشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ ترین ها

پربازدیدترین ها

استقبال عمومی در دور دوم انتخابات بیشتر از دور اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *