این بازیگر در گفتوگویی با ایسنا درباره برخی حاشیهها و هشدارهایی که نسبت به بروز اختلاف طبقاتی در پشت صحنه فیلمها مطرح شده است و اینکه تجربه خودش به عنوان بازیگر از وضعیت این روزهای سینما چیست؟ بیان کرد: شاید بهتر باشد اول از چند سال قبل بگویم؛ یعنی زمانی که پس از چند سال ممنوعیت، دوباره فعالیتم را شروع کردم. حدود پنج سال قبل وقتی به سینما برگشتم احساس کردم در این چند سالی که نبودم یک چیزهایی تغییر کرده که حداقل با من همخوانی ندارد. فکر میکردم مشکل از من است ولی پس از حضور در چند فیلم با پدیده جدیدی به اسم «اُتوریته بازیگر» مواجه شدم. میدیدم همه چیز به دست بازیگر افتاده، طوری که بازیگر میتوانست ساعتها عوامل را نگه دارد و سر صحنه نیاید یا تصمیم بگیرد دنبال کارهای شخصی خود برود و گروه فیلمبرداری ساعتها منتظرش بماند.
او افزود: جدا از اینکه این وضعیت یک بینظمی در کار بازیگری به وجود میآورد، با خودم فکر میکردم واقعا بخش تولید سینما به کجا رسیده که چنین اتفاقی در آن رخ میدهد؟ چون مهمترین و اصلیترین عامل جلوبَرنده برای یک فیلم بخش تولید است. فکر میکردم وقتی «تولید»، این دریافت را نداشته باشد که با این توقفها و بی نظمیها میلیونها تومان ضرر به پروژه میرسد، آیا جز این است که چرخه تولید معیوب شده است؟
اِشکال از بازیگر نیست، از تفکر است
سینمای ایران محل زد و بندهای مالی و مفاسد کلان اقتصادی نبوده