نسخه طلایی شف مصطفی مرتضایی برای رستوران داران در شرایط کرونا

هزینه ها را دراین شرایط خاص کرونا مدیریت کنیم.

به گزارش خبریجات -نسخه ای که از نظر بنده برای این شرایط کرونا برای رستوران ها باید پیچیده شود ، امروز در این شرایط اگر قراره یک برند غذایی شروع به کار کند باید چند ویژگی داشته باشد: منو ساده اما مشخص در یک سبک غذایی باشد .
تقاضا و نیاز مشتری شناسایی کنیم و در عین سادگی مزیت رقابتی منحصر به فرد داشته باشد .
برای جمعیت اولیه ۱۰۰۰نفره خرید یک باشگاه مشتریان داشته باشد .
فروش مهم است ولی چقدر از این فروش سود خالص مجوعه است خیلی مهمتر است .
قیمت گذاری هوشمندانه داشته باشیم ‌.
هزینه ها را دراین شرایط خاص کرونا مدیریت کنیم.

این مقاله را به اشتراک بگذارید

لینک خبر:



ارسال نظر

فیلدهای اجباری را تکمیل نمایید

درباره ما

درباه ما

تبلیغات

اشتراک در خبرنامه

Top